Известие

Collapse
No announcement yet.

за Liqui Moly Motor Protect

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • за Liqui Moly Motor Protect

    Здравейте колеги,

    след като минах 11000 от осн. ремонт, от които 10 000 със Selenia 10 W 60. Реших да си наля Motor Protect на Liqui Moly. Доста четох и в български и в немски и английски форуми. Общо взето тази е най-модерната, в нея няма твърди частици а само течност. Цената и хич на малко 60 лв. Струва ми се ( може и да си въобразявам), че мотора почна да работи по-добре. Аз лично съм доволен за сега, ако ми блокира мотора поне ще ви кажа да не си слагате.
    Citroen BX 14 TGE, Citroen BX 19 GT и Alfa Romeo 156 2.0 TS

  • #2
    масло

    Колега не си слагай гъсто масло,че наистина може да излезе проблем,слагай това което е препоръчано от производителя
    Алфа Ромео 159

    Comment


    • #3
      Производителя точно такова слага,за 2,0 тс 10в60 е маслото
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
        Производителя точно такова слага,за 2,0 тс 10в60 е маслото

        дам ! въпреки че повечето карат с 10w40 .. ( щото сещаш се е по евтино .. )
        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

        Comment


        • #5
          То и тука е така,много са редки случаите в които собственика знае какво да сложи, а още по-малко които знаят какво им е налято.То още от механиците идва проблема чувам съвети да не се сменя филтъра всеки път .
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #6
            За филтъра е хубаво със смяната ибтой да се сменя , защото се натрупват гнусотии утайки и т.н .. дори да не кажа че е задължително , а иначе мърлячи много
            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

            Comment


            • #7
              Слагам си това което пише Selinia 10 W 60 и съм спокоен, когато оборотомера ми отиде на 7000 об. Преди доста години си изкарвах прехранта, като автомонтьор и това, което знам е, че винаги, когато се сменя масло, се сменя и филтъра. То все едно да източиш маслото и да налееш пак същото. При работа на мотора в маслото се отделят финни метални прашики, сажди и други. Всичко това остава във филтъра и постепенно го затлачва. Това води до пад на налягането във системата а от там и до повишено износване. Един съвет от мен, аз когато запаля колата работи 3 мин на място на бензин. Много е важно да вкараш мотора и маслото в температурен ражим, за 3-4 мин нищо няма да изгори като бензин.
              Citroen BX 14 TGE, Citroen BX 19 GT и Alfa Romeo 156 2.0 TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от cyklon Покажи съобщение
                Слагам си това което пише Selinia 10 W 60 и съм спокоен, когато оборотомера ми отиде на 7000 об. Преди доста години си изкарвах прехранта, като автомонтьор и това, което знам е, че винаги, когато се сменя масло, се сменя и филтъра. То все едно да източиш маслото и да налееш пак същото. При работа на мотора в маслото се отделят финни метални прашики, сажди и други. Всичко това остава във филтъра и постепенно го затлачва. Това води до пад на налягането във системата а от там и до повишено износване. Един съвет от мен, аз когато запаля колата работи 3 мин на място на бензин. Много е важно да вкараш мотора и маслото в температурен ражим, за 3-4 мин нищо няма да изгори като бензин.
                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                Comment


                • #9
                  баси жабарите,толкова ли са окъсани като църковни плъхове че нямат 5 евро за един филтър.Иначе за добавката която автора на темата,те тия добавки са принципно за нови коли за по добра защита на двигатела,но след като е след основен ремонт е добре да се сипи един път.Голяма част от добавките са всъщност за това,има една малка част които дефакто вършат работа,като подобряване работата на дюзите примерно.Тука има едни ,,Forte,, които съм ги виждал в лицензиран сервиз на ,,Ауди,, тука и ги ползват за отстраняване на някои проблеми като: Отделяне на по малко вредни емисии,подобряване на компресията,подобряване на работата на ламбдата сонда и т.н. В един форум тука четох че един любител монтьор е пробвал една от тези добаки и казва че действително има подобрения в компресията,разхода на гориво и работата на ламбдата.Мисля скоро време и аз да я пробвам.Не са скъпи,20 евро е влакона и се налива директно в горивото.
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 19:40.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment

                  Working...
                  X